11 Ocak 2013

1966-67'de Lig

1966-67 sezonunda Abdullah Gegic yönetimindeki Fenerbahçe, ligi şampiyon Beşiktaş'ın 2 puan gerisinde 2. sırada tamamladı.

(Fotoğrafın kaynağı: Rüştü Dağlaroğlu'nun eseri "Fenerbahçe Spor Kulübü Tarihi"ni yayınlayan http://fenerleaks.wordpress.com)

Kadro:

Hazım Cantez, Vasilije Radovic, Yavuz Şimşek, Özcan Köksoy, Yılmaz Şen, Şükrü Birant, Ercan Aktuna, Numan Okumuş, Cengiz Arslan, Tezer Ünalan, Serkan Acar, Levent Engineri, Şeref Has, Selim Soydan, Lazar Lemic, Ali İhsan Okçuoğlu, Ziya Şengül, Fuat Saner, Abdullah Çevrim, Ogün Altıparmak, Yaşar Mumcuoğlu, Nedim Doğan, Canan Açıkgöz, Birol Pekel, Erdinç Sandalcı, Caner Tarancı, Özer Kanra, Can Bartu

İÇ SAHA DIŞ SAHA GENEL
SEZON O G B M A Y AV O G B M A Y AV O G B M A Y AV P SR
1966-67 16 12 2 2 23 8 15 16 5 7 4 14 12 2 32 17 9 6 37 20 17 43 2

GOLLER 37
Ogün Altıparmak 9
Abdullah Çevrim 8
Yaşar Mumcuoğlu 7
Şeref Has 6
Lazar Lemic 2
Nedim Doğan 1
Ziya Şengül 1
Birol Pekel 1
Yılmaz Şen 1
Canan Açıkgöz 1

TARİH
SKOR
GOL İLK 11 HAKEM
10 Eylül 1966 FENERBAHÇE 2-1 ALTINORDU Ogün (p), Nedim Hazım, Yılmaz, Şükrü, Ercan, Numan, Ziya, Şeref, Caner, Nedim, Canan, Ogün Ziya Türkdoğan
18 Eylül 1966 İZMİRSPOR 0-0 FENERBAHÇE
Hazım, Yılmaz, Özcan, Ercan, Numan, Selim, Şeref, Lemic, Nedim, Canan, Ogün Veli Necdet Arığ
25 Eylül 1966 FENERBAHÇE 2-0 ANKARA DEMİRSPOR Yılmaz, Canan Radovic, Yılmaz, Özcan, Ercan, Numan, Selim, Şeref, Lemic, Nedim, Canan, Ogün Halil Erdoğan
9 Ekim 1966 ANKARAGÜCÜ 0-1 FENERBAHÇE Lemic Radovic, Yılmaz, Özcan, Ercan, Numan, Selim, Şeref, Lemic, Yaşar, Canan, Abdullah Muzaffer Sarvan
23 Ekim 1966 FENERBAHÇE 1-0 İSTANBULSPOR Abdullah Radovic, Yılmaz, Özcan, Ercan, Numan, Şeref, Lemic, Yaşar, Canan, Abdullah, Ogün Doğan Babacan
29 Ekim 1966 FENERBAHÇE 2-1 FERİKÖY Abdullah, Ogün (p) Radovic, Yılmaz, Özcan, Ercan, Numan, Şeref, Nedim, Yaşar, Birol, Abdullah, Ogün Ömer Karadağ
6 Kasım 1966 FENERBAHÇE 3-1 ESKİŞEHİRSPOR Ogün, Birol, Abdullah Radovic, Şükrü, Özcan, Ercan, Ali İhsan, Şeref, Canan, Yaşar, Birol, Abdullah, Ogün Sabahattin Ladikli
13 Kasım 1966 FENERBAHÇE 0-2 GALATASARAY
Radovic, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Numan, Ali İhsan, Şeref, Selim, Lemic, Abdullah, Ogün Johannes Malka
20 Kasım 1966 KARŞIYAKA 0-0 FENERBAHÇE
Hazım, Yılmaz, Şükrü, Ercan, Numan, Şeref, Birol, Yaşar, Canan, Abdullah, Ogün Abdi Parlakay
27 Kasım 1966 FENERBAHÇE 4-1 ALTAY Abdullah, Yaşar (3) Hazım, Yılmaz, Şükrü, Özcan, Ali İhsan, Şeref, Lemic, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Sabahattin Ladikli
4 Aralık 1966 FENERBAHÇE 2-0 PTT Abdullah, Lemic Hazım, Yılmaz, Şükrü, Numan, Ziya, Ali İhsan, Şeref, Lemic, Yaşar, Abdullah, Ogün Mustafa Gerçeker
11 Aralık 1966 HACETTEPE 2-2 FENERBAHÇE Ziya, Yaşar Hazım, Yılmaz, Şükrü, Özcan, Ziya, Ali İhsan, Şeref, Lemic, Yaşar, Canan, Abdullah Muzaffer Sarvan
18 Aralık 1966 GENÇLERBİRLİĞİ 1-2 FENERBAHÇE Ogün, Şeref Radovic, Yılmaz, Şükrü, Özcan, Ercan, Ziya, Şeref, Lemic, Yaşar, Abdullah, Ogün Abdi Parlakay
25 Aralık 1966 FENERBAHÇE 1-0 VEFA Ogün Radovic, Yılmaz, Numan, Özcan, Ercan, Ziya, Şeref, Lemic, Yaşar, Abdullah, Ogün Muzaffer Sarvan
1 Ocak 1967 BEŞİKTAŞ 0-1 FENERBAHÇE Abdullah Radovic, Yılmaz, Numan, Cengiz, Ercan, Ali İhsan, Şeref, Lemic, Yaşar, Abdullah, Ogün Karl Riegg
15 Ocak 1967 FENERBAHÇE 0-1 GÖZTEPE
Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Selim, Şeref, Lemic, Yaşar, Canan, Ogün Karl Göppel
5 Şubat 1967 GÖZTEPE 1-0 FENERBAHÇE
Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Selim, Şeref, Lemic, Yaşar, Abdullah, Ogün Gyula Gere
12 Şubat 1967 ALTINORDU 1-0 FENERBAHÇE
Hazım, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Ziya, Şeref, Canan, Yaşar, Abdullah, Ogün Veli Necdet Arığ
18 Şubat 1967 FENERBAHÇE 2-0 İZMİRSPOR Ogün, Abdullah Hazım, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Şeref, Nedim, Birol, Yaşar, Abdullah, Ogün Nevzat Tansuk
26 Şubat 1967 ANKARA DEMİRSPOR 0-0 FENERBAHÇE
Hazım, Numan, Şükrü, Ercan, Şeref, Selim, Nedim, Birol, Yaşar, Abdullah, Ogün Gocho Rusev
4 Mart 1967 FENERBAHÇE 1-0 ANKARAGÜCÜ Yaşar  Hazım, Yılmaz, Özcan, Şükrü, Ercan, Lemic, Nedim, Birol, Yaşar, Abdullah, Canan Muzaffer Sarvan
12 Mart 1967 İSTANBULSPOR 0-0 FENERBAHÇE
Radovic, Yılmaz, Özcan, Şükrü, Ercan, Ali İhsan, Şeref, Lemic, Yaşar, Nedim, Canan Doğan Babacan
19 Mart 1967 FERİKÖY 0-2 FENERBAHÇE Şeref, Yaşar Radovic, Yılmaz, Özcan, Şükrü, Ercan, Ali İhsan, Şeref, Selim, Yaşar, Nedim, Ogün Nejat Şener
26 Mart 1967 ESKİŞEHİRSPOR 1-1 FENERBAHÇE Şeref Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Ali İhsan, Şeref, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Muzaffer Sarvan
2 Nisan 1967 GALATASARAY 1-3 FENERBAHÇE Şeref, Ogün, Yaşar Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Selim, Şeref, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Günther Baumgaertel
8 Nisan 1967 FENERBAHÇE 1-0 KARŞIYAKA Abdullah Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Selim, Şeref, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Heinz Siebert
16 Nisan 1967 ALTAY 2-1 FENERBAHÇE Şeref Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Ziya, Ali İhsan, Şeref, Nedim, Abdullah, Ogün Paul Drabek
22 Nisan 1967 PTT 1-1 FENERBAHÇE Şeref Hazım, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Selim, Lemic, Şeref, Nedim, Abdullah, Ogün Rudolf Kreitlein
29 Nisan 1967 FENERBAHÇE 1-1 HACETTEPE Ogün Hazım, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Ziya, Erdinç, Şeref, Canan, Abdullah, Ogün Walter Eschweiler
7 Mayıs 1967 FENERBAHÇE 1-0 GENÇLERBİRLİĞİ Ogün Radovic, Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Özcan, Ziya, Şeref, Selim, Abdullah, Ogün Hans Radermacher
20 Mayıs 1967 VEFA 2-0 FENERBAHÇE
Radovic (Hazım), Yılmaz, Numan, Şükrü, Ercan, Cengiz, Ziya, Şeref, Canan, Abdullah, Ogün Alfons Betz
25 Haziran 1967 FENERBAHÇE 0-0 BEŞİKTAŞ
Hazım, Yılmaz, Numan, Şükrü, Özcan, Ziya, Selim, Erdinç, Canan, Abdullah, Ogün Nejat Şener

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder