12 Ocak 2013

1968-69'da Lig

Fenerbahçe 1968-69 sezonuna Ignace Molnar teknik direktörlüğünde başlarken, 25. haftadaki Mersin İdman Yurdu maçından itibaren Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü Traian Ionescu olmuştu. Galatasaray'ın şampiyon olduğu bu sezonda Fenerbahçe ligi 11 puan geride 4. sırada tamamladı.

(Fotoğrafın kaynağı: Rüştü Dağlaroğlu'nun eseri "Fenerbahçe Spor Kulübü Tarihi"ni yayınlayan http://fenerleaks.wordpress.com)

Kadro:

Yavuz Şimşek, Ali Filibeli, Rasim Erten, Ercan Aktuna, Şükrü Birant, Yılmaz Şen, Levent Engineri, Numan Okumuş, Serkan Acar, Özkan Köksoy, Ion Nunweiller, Ziya Şengül, Fuat Saner, Selim Soydan, Raşit Karasu, Şeref Has, Abdullah Çevrim, Nedim Doğan, Yaşar Mumcuoğlu, Salim Görür, Ogün Altıparmak, Can Bartu, Cenap Genç, Erdinç Sandalcı, Ümran Kaçar, Birol Pekel



İÇ SAHA DIŞ SAHA GENEL
SEZON O G B M A Y AV O G B M A Y AV O G B M A Y AV P SR
1968-69 15 7 3 5 18 12 6 15 6 6 3 16 13 3 30 13 9 8 34 25 9 35 4

GOLLER 34
Salim Görür 6
Abdullah Çevrim 5
Ion Nunweiller 5
Yaşar Mumcuoğlu 3
Fuat Saner 3
Ercan Aktuna 2
Ogün Altıparmak 2
Nedim Doğan 2
Can Bartu 1
Selim Soydan 1
Cenap Genç 1
Raşit Karasu 1
Erdinç Sandalcı 1
Yılmaz Şen 1

TARİH
SKOR
GOL İLK 11 HAKEM
22 Eylül 1968 FENERBAHÇE 0-0 GENÇLERBİRLİĞİ
Yavuz, Şükrü, Ercan, Levent, Yılmaz, Nunweiller, Ziya, Selim, Nedim (Fuat), Abdullah, Can (Yaşar) Orhan Gönül
25 Eylül 1968 ESKİŞEHİRSPOR 1-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Şükrü, Ercan, Numan, Yılmaz, Nunweiller, Cenap, Selim, Nedim, Abdullah (Erdinç), Yaşar (Salim) Cezmi Başar
28 Eylül 1968 FENERBAHÇE 1-0 VEFA Abdullah Yavuz, Levent, Ercan, Numan, Yılmaz, Nunweiller (Fuat), Ziya, Cenap, Nedim, Erdinç, Salim (Abdullah) Max Spinnler
6 Ekim 1968 ANKARA DEMİRSPOR 1-1 FENERBAHÇE Ogün Yavuz, Şükrü, Ercan, Serkan, Yılmaz, Nunweiller, Ziya, Salim (Yaşar), Abdullah, Can, Ogün Muzaffer Sarvan
13 Ekim 1968 GÖZTEPE 1-1 FENERBAHÇE Nunweiller Ali, Şükrü, Ercan, Numan, Nunweiller, Ziya, Cenap, Nedim, Abdullah, Can, Ogün Veli Necdet Arığ
28 Ekim 1968 FENERBAHÇE 0-3 İSTANBULSPOR
Ali, Şükrü, Ercan (Salim), Numan, Yılmaz, Nunweiller, Ziya, Selim (Erdinç), Nedim, Abdullah, Ogün Rudolf Kreitlein
3 Kasım 1968 PTT 2-1 FENERBAHÇE Salim  Yavuz, Şükrü, Levent, Şeref (Abdullah), Nunweiller, Ziya, Fuat (Raşit), Salim, Yaşar, Nedim, Ogün Fulvio Pieroni
17 Kasım 1968 GALATASARAY 1-1 FENERBAHÇE Abdullah Yavuz, Şükrü, Levent, Yılmaz, Ercan, Nunweiller, Ziya, Selim, Salim (Yaşar), Can (Abdullah), Ogün Vaclav Davidek
1 Aralık 1968 FENERBAHÇE 0-1 MERSİN İDMAN YURDU
Yavuz, Numan, Yılmaz, Ercan, Nunweiller, Ziya, Fuat (Abdullah), Salim, Yaşar, Nedim, Ogün Cezmi Başar
15 Aralık 1968 BEŞİKTAŞ 1-2 FENERBAHÇE Nedim, Yaşar Yavuz, Serkan, Yılmaz, Ercan, Nunweiller, Ziya, Selim (Fuat), Abdullah (Salim), Yaşar, Nedim, Ogün Kurt Handwerker
22 Aralık 1968 FENERBAHÇE 2-0 ŞEKERSPOR Ercan, Fuat Yavuz, Serkan, Yılmaz, Ercan, Numan (Salim), Nunweiller, Ziya, Raşit (Cenap), Fuat, Abdullah, Yaşar Ertuğrul Dilek
29 Aralık 1968 ALTAY 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Serkan, Yılmaz, Ercan, Raşit, Nunweiller, Ziya, Nedim, Fuat, Abdullah, Yaşar Veli Necdet Arığ
4 Ocak 1969 FENERBAHÇE 1-0 İZMİRSPOR Ercan Yavuz, Serkan, Yılmaz, Ercan, Raşit, Nunweiller, Ziya, Nedim, Fuat (Ümran), Erdinç (Abdullah), Yaşar Cezmi Başar
12 Ocak 1969 BURSASPOR 1-2 FENERBAHÇE Nunweiller, Fuat Yavuz, Serkan, Şükrü, Ercan, Raşit, Nunweiller, Ziya (Salim), Nedim, Fuat, Abdullah, Yaşar Walter Fercher
26 Ocak 1969 ALTINORDU 0-1 FENERBAHÇE Salim  Yavuz, Serkan, Şükrü (Numan), Ercan, Yılmaz, Levent, Raşit, Nunweiller, Nedim (Abdullah), Fuat, Salim Macit Sarıdana
16 Şubat 1969 FENERBAHÇE 0-0 ESKİŞEHİRSPOR
Yavuz, Numan, Ercan, Yılmaz, Levent, Raşit (Salim), Nunweiller, Ziya, Nedim, Fuat (Abdullah), Yaşar Paul Drabek
23 Şubat 1969 GENÇLERBİRLİĞİ 0-1 FENERBAHÇE Can Yavuz, Numan, Serkan, Yılmaz, Levent, Raşit, Nunweiller, Cenap (Şükrü), Nedim (Abdullah), Can, Yaşar Rudolf Schreiner
1 Mart 1969 VEFA 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Numan, Serkan, Yılmaz, Levent, Nunweiller, Cenap (Ümran), Nedim, Abdullah, Can, Yaşar (Şükrü) Zeki Gürkan
9 Mart 1969 FENERBAHÇE 5-3 ANKARA DEMİRSPOR Raşit, Selim, Nedim, Salim, Cenap Yavuz, Numan, Serkan (Özcan), Ziya, Levent, Nunweiller, Cenap (Erdinç), Raşit, Nedim, Selim, Salim Ertuğrul Dilek
15 Mart 1969 FENERBAHÇE 0-0 GÖZTEPE
Yavuz, Yılmaz, Şükrü, Ercan, Ziya, Levent, Nunweiller, Raşit, Nedim, Selim, Salim (Yaşar) Karl Riegg
23 Mart 1969 İSTANBULSPOR 2-3 FENERBAHÇE Yılmaz, Nunweiller, Yaşar Yavuz, Yılmaz, Şükrü, Ercan, Ziya, Levent, Nunweiller, Abdullah (Raşit), Salim, Yaşar, Can Ömer Karadağ
30 Mart 1969 FENERBAHÇE 1-2 PTT Nunweiller Yavuz, Raşit (Abdullah), Şükrü, Ercan, Ziya, Levent (Numan), Nunweiller, Fuat, Salim, Yaşar, Can Fehmi Pazarcı
6 Nisan 1969 FENERBAHÇE 1-0 GALATASARAY Salim  Yavuz, Numan, Ercan, Şükrü, Ziya, Selim (Abdullah), Nunweiller, Fuat, Salim, Yaşar, Nedim Gian Gaetano Vacchini
12 Nisan 1969 FENERBAHÇE 5-0 ALTINORDU Salim, Fuat, Yaşar, Abdullah, Erdinç Yavuz, Numan, Ercan, Şükrü, Ziya, Selim, Abdullah, Fuat, Salim (Erdinç), Yaşar (Cenap), Nedim Ertuğrul Dilek
20 Nisan 1969 MERSİN İDMAN YURDU 0-1 FENERBAHÇE Salim  Yavuz, Numan, Ercan, Şükrü, Ziya (Raşit), Selim, Nunweiller, Fuat, Salim, Yaşar (Abdullah), Nedim Sabahattin Ladikli
27 Nisan 1969 FENERBAHÇE 0-1 BEŞİKTAŞ
Yavuz, Numan, Ercan, Şükrü, Yılmaz, Ziya, Selim (Abdullah), Nunweiller, Salim, Yaşar (Erdinç), Nedim Zeki Gürkan
4 Mayıs 1969 ŞEKERSPOR 1-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Numan, Ercan, Şükrü, Serkan, Fuat, Nunweiller, Erdinç (Raşit), Salim (Abdullah), Yaşar, Nedim Franz Wöhrer
10 Mayıs 1969 FENERBAHÇE 2-1 ALTAY Abdullah, Nunweiller Yavuz, Levent, Ercan, Şükrü, Ziya, Selim (Salim), Fuat, Nunweiller, Abdullah, Ogün (Cenap), Nedim Hamza Özdağ
18 Mayıs 1969 İZMİRSPOR 2-2 FENERBAHÇE Ogün, Abdullah Yavuz, Levent, Ercan, Şükrü, Ziya, Selim, Salim, Nunweiller, Abdullah (Serkan), Ogün, Yaşar Ziya Türkdoğan
25 Mayıs 1969 FENERBAHÇE 0-1 BURSASPOR
Yavuz, Levent, Ercan, Şükrü, Ziya, Selim, Salim, Nunweiller, Abdullah, Ogün, Yaşar Macit Sarıdana

1 yorum: