14 Ocak 2013

1969-70'te Lig

Fenerbahçe 1969-70 sezonunda Traian Ionescu yönetiminde ligde şampiyon oldu.

(Fotoğrafın kaynağı: Rüştü Dağlaroğlu'nun eseri "Fenerbahçe Spor Kulübü Tarihi"ni yayınlayan http://fenerleaks.wordpress.com)

Kadro:

Yavuz Şimşek, Ilie Datcu, Şükrü Birant, Levent Engineri, Numan Okumuş, Ion Nunweiller, Ercan Aktuna, Yılmaz Şen, Ziya Şengül,  Serkan Acar, Yaşar Mumcuoğlu, Fuat Saner, Selim Soydan, Abdullah Çevrim, Ogün Altıparmak, Zeki Temizer, Can Bartu, Nedim Doğan, Çetin Aktulgalı, Tacettin Ergürsel



İÇ SAHA DIŞ SAHA GENEL
SEZON O G B M A Y AV O G B M A Y AV O G B M A Y AV P SR
1969-70 15 11 3 1 22 3 19 15 6 7 2 9 3 6 30 17 10 3 31 6 25 44 1


GOLLER 31
Ogün Altıparmak 7
Zeki Temizer 5
Can Bartu 4
Ercan Aktuna 2
Yaşar Mumcuoğlu 2
Abdullah Çevrim 2
Nedim Doğan 2
Serkan Acar 1
Selim Soydan 1
Ziya Şengül 1
Ion Nunweiller 1
Kendi Kalesine 3


TARİH
SKOR
GOL İLK 11 HAKEM
21 Eylül 1969 FENERBAHÇE 1-0 VEFA Abdullah  Yavuz, Yılmaz, Ercan, Şükrü, Serkan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Yaşar, Abdullah, Can Zeki Gürkan
28 Eylül 1969 ALTAY 0-0 FENERBAHÇE
Datcu, Numan, Ercan, Levent, Serkan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Fuat, Abdullah, Ogün Nevzat Tansuk
4 Ekim 1969 FENERBAHÇE 2-0 İSTANBULSPOR Serkan, Zeki Datcu, Numan, Ercan, Levent, Serkan, Yılmaz (Fuat), Nunweiller, Zeki, Can, Abdullah, Ogün Doğan Babacan
19 Ekim 1969 ANKARA DEMİRSPOR 1-1 FENERBAHÇE Zeki Datcu, Numan, Ercan, Levent, Nunweiller, Ziya, Zeki, Fuat, Can (Serkan), Abdullah, Ogün Fehmi Pazarcı
26 Ekim 1969 FENERBAHÇE 2-1 ESKİŞEHİRSPOR Ogün (p), Can Datcu, Numan, Ercan, Levent, Yılmaz, Ziya, Zeki, Can, Abdullah (Nunweiller), Nedim, Ogün Nevzat Tansuk
1 Kasım 1969 FENERBAHÇE 1-1 MERSİN İDMAN YURDU Ogün Datcu, Numan, Şükrü, Levent, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim (Fuat), Can, Abdullah, Ogün Veli Necdet Arığ
9 Kasım 1969 GÖZTEPE 0-1 FENERBAHÇE Zeki Datcu, Numan, Şükrü, Levent, Ercan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim, Can (Abdullah), Ogün Cezmi Başar
23 Kasım 1969 FENERBAHÇE 1-0 ANKARAGÜCÜ Abdullah Datcu (Yavuz), Numan, Şükrü, Levent, Ercan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim (Abdullah), Can, Ogün Mustafa Gerçeker
29 Kasım 1969 FENERBAHÇE 2-0 ALTINORDU Selim, Ercan Datcu, Numan, Levent, Ercan, Serkan (Çetin), Selim, Ziya, Zeki (Tacettin), Nedim, Yaşar, Abdullah Sabahattin Ladikli
7 Aralık 1969 GALATASARAY 1-0 FENERBAHÇE
Datcu, Numan, Ercan, Levent, Yılmaz, Ziya, Zeki, Selim, Nedim, Yaşar, Abdullah (Ogün) Ömer Karadağ
14 Aralık 1969 GENÇLERBİRLİĞİ 0-1 FENERBAHÇE Ogün Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Yılmaz, Nunweiller, Ziya, Nedim, Yaşar (Zeki), Abdullah, Ogün Ertuğrul Dilek
20 Aralık 1969 FENERBAHÇE 2-0 BURSASPOR Ogün (p), Ziya Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Yılmaz, Nunweiller, Ziya, Nedim, Yaşar, Abdullah, Ogün Cezmi Başar
28 Aralık 1969 PTT 0-0 FENERBAHÇE
Datcu, Numan, Ercan, Levent, Yılmaz, Nunweiller, Ziya, Nedim, Yaşar, Can (Zeki), Ogün (Abdullah) Muzaffer Sarvan
4 Ocak 1970 FENERBAHÇE 2-0 SAMSUNSPOR Can (2) Datcu, Numan, Yılmaz (Yaşar), Levent, Ercan, Nunweiller, Ziya, Nedim, Zeki, Abdullah, Can Veli Necdet Arığ
11 Ocak 1970 BEŞİKTAŞ 0-1 FENERBAHÇE Nedim Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Yaşar), Nedim, Abdullah, Can Franz Wengenmayer
22 Şubat 1970 VEFA 0-2 FENERBAHÇE Can, Ercan Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim (Yaşar), Ogün, Can Ahmet Bagatır
1 Mart 1970 FENERBAHÇE 2-0 ALTAY Nunweiller, Ogün Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim, Ogün, Can (Yaşar) Cezmi Başar
7 Mart 1970 İSTANBULSPOR 0-2 FENERBAHÇE Bülent (k.k.), Zeki Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller (Fuat), Ziya, Zeki, Nedim, Ogün, Can (Yaşar) Nejat Şener
22 Mart 1970 ESKİŞEHİRSPOR 1-0 FENERBAHÇE
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Abdullah), Nedim, Ogün, Yaşar Sabahattin Ladikli
29 Mart 1970 MERSİN İDMAN YURDU 0-0 FENERBAHÇE
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Fuat), Nedim, Ogün, Yaşar Paul Kindervater
5 Nisan 1970 FENERBAHÇE 4-0 GÖZTEPE Mehmet (k.k.), Zeki, Yaşar, Ogün Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim (Fuat), Ogün, Yaşar Mustafa Gerçeker
12 Nisan 1970 ANKARAGÜCÜ 0-1 FENERBAHÇE Ogün Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Abdullah), Nedim, Ogün, Yaşar Fehmi Pazarcı
19 Nisan 1970 ALTINORDU 0-0 FENERBAHÇE
Datcu (Yavuz), Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim, Ogün, Yaşar Veli Necdet Arığ
26 Nisan 1970 FENERBAHÇE 1-0 GALATASARAY Nedim Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki, Nedim, Ogün, Can Alois Kessler
2 Mayıs 1970 FENERBAHÇE 0-0 GENÇLERBİRLİĞİ
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Yaşar), Nedim, Ogün, Can Heinz Siebert
10 Mayıs 1970 BURSASPOR 0-0 FENERBAHÇE
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller (Yaşar), Ziya, Abdullah, Nedim, Ogün, Can İbrahim Fırla
17 Mayıs 1970 FENERBAHÇE 2-0 PTT Yaşar, Muzaffer (k.k.) Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Çetin), Nedim, Ogün (Yaşar), Can Ertuğrul Dilek
24 Mayıs 1970 SAMSUNSPOR 0-0 FENERBAHÇE
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Yaşar (Zeki), Nedim, Ogün, Can Macit Sarıdana
31 Mayıs 1970 FENERBAHÇE 0-1 BEŞİKTAŞ
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Fuat), Nedim, Ogün, Yaşar Zeki Gürkan
6 Haziran 1970 FENERBAHÇE 0-0 ANKARA DEMİRSPOR
Datcu, Şükrü, Ercan, Levent, Numan, Nunweiller, Ziya, Zeki (Yaşar), Nedim, Ogün, Can Ertuğrul Dilek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder