11 Ocak 2013

1967-68'de Lig

Fenerbahçe 1967-68 sezonunda Ignace Molnar yönetiminde ligde şampiyon oldu.


Kadro:

Hazım Cantez, Ali Filibeli, Yavuz Şimşek, Özcan Köksoy, Yılmaz Şen, Şükrü Birant, Ercan Aktuna, Numan Okumuş, Serkan Acar, Levent Engineri, Şeref Has, Selim Soydan, Raşit Karasu, Ziya Şengül, Fuat Saner, Abdullah Çevrim, Ogün Altıparmak, Yaşar Mumcuoğlu, Nedim Doğan, Birol Pekel, Erdinç Sandalcı, Özer Kanra, Can Bartu, Yakup Kordal


İÇ SAHA DIŞ SAHA GENEL
SEZON O G B M A Y AV O G B M A Y AV O G B M A Y AV P SR
1967-68 16 12 4 0 25 6 19 16 7 7 2 13 6 7 32 19 11 2 38 12 26 49 1


GOLLER 38
Ogün Altıparmak 8
Abdullah Çevrim 7
Yaşar Mumcuoğlu 6
Ercan Aktuna 4
Nedim Doğan 4
Can Bartu 3
Selim Soydan 2
Ziya Şengül 1
Fuat Saner 1
Erdinç Sandalcı 1
Kendi Kalesine 1

TARİH
SKOR
GOL İLK 11 HAKEM
10 Eylül 1967 FENERBAHÇE 3-0 FERİKÖY Selim, Nedim, Abdullah Hazım, Yılmaz, Levent, Şükrü, Özcan, Ercan, Selim, Nedim, Yaşar, Abdullah, Can Ömer Karadağ
16 Eylül 1967 FENERBAHÇE 1-1 VEFA Can Hazım, Yılmaz, Levent, Şükrü, Özcan, Ercan, Selim, Nedim, Yaşar (Ogün), Abdullah (Serkan), Can Rıfat Atakanı
24 Eylül 1967 ESKİŞEHİRSPOR 3-0 FENERBAHÇE
Hazım (Yavuz), Yılmaz, Levent (Numan), Şükrü, Özcan, Ercan, Selim, Raşit, Fuat, Yaşar, Abdullah Vasile Dumitrescu
30 Eylül 1967 FENERBAHÇE 1-0 ANKARAGÜCÜ Nedim Yavuz, Yılmaz, Numan (Levent), Özcan, Ziya, Selim, Fuat, Nedim, Özer, Yaşar, Abdullah İbrahim Fırla
8 Ekim 1967 GALATASARAY 0-2 FENERBAHÇE Yaşar, Ercan (p) Yavuz, Yılmaz, Numan, Ercan, Ziya (Abdullah), Şeref, Selim, Fuat, Nedim, Özer, Yaşar Nejat Şener
15 Ekim 1967 ALTAY 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Özcan, Numan, Ercan, Şeref, Selim, Birol, Nedim, Özer, Yaşar (Erdinç) (Fuat), Abdullah Necdet Oralalp
21 Ekim 1967 FENERBAHÇE 2-1 ANKARA DEMİRSPOR Ercan (p), Can Yavuz, Özcan, Yılmaz, Ercan, Fuat (Numan), Selim, Birol (Abdullah), Nedim, Özer, Yaşar, Can Muzaffer Sarvan
29 Ekim 1967 GENÇLERBİRLİĞİ 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Numan, Levent, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Fuat, Birol, Nedim, Abdullah (Özer), Ogün Mustafa Gerçeker
5 Kasım 1967 FENERBAHÇE 1-0 BURSASPOR Ogün Yavuz, Numan, Levent (Ziya), Şükrü, Yılmaz, Ercan, Fuat, Yakup (Abdullah), Nedim, Can, Ogün Ziya Türkdoğan
19 Kasım 1967 PTT 0-1 FENERBAHÇE Ogün Yavuz, Numan, Levent, Yılmaz, Ercan, Fuat, Ziya, Selim, Yaşar (Abdullah), Can, Ogün Orhan Gönül
3 Aralık 1967 FENERBAHÇE 1-0 GÖZTEPE Yaşar Yavuz, Şükrü, Levent, Yılmaz, Ercan, Fuat, Ziya, Selim, Yaşar, Nedim, Ogün Mustafa Gerçeker
10 Aralık 1967 FENERBAHÇE 3-2 BEŞİKTAŞ Ogün (2), Nedim Yavuz (Hazım), Şükrü, Levent, Yılmaz, Ercan, Fuat, Ziya, Selim, Yaşar (Abdullah), Nedim, Ogün Faruk Talu
17 Aralık 1967 FENERBAHÇE 1-1 HACETTEPE Ercan (p) Ali, Şükrü, Levent, Yılmaz, Ercan, Fuat, Ziya, Selim, Yaşar (Abdullah), Nedim (Birol), Ogün Fehmi Pazarcı
24 Aralık 1967 ALTINORDU 1-1 FENERBAHÇE Abdullah  Yavuz, Şükrü, Numan, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat, Ziya, Selim, Abdullah, Ogün Veli Necdet Arığ
31 Aralık 1967 FENERBAHÇE 1-0 MERSİN İDMAN YURDU Ziya  Hazım, Numan, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat, Ziya, Yaşar, Nedim (Şükrü) (Raşit), Abdullah, Ogün Necdet Oralalp
7 Ocak 1968 ŞEKERSPOR 0-0 FENERBAHÇE
Hazım, Numan, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat, Ziya, Selim, Yaşar (Erdinç), Abdullah (Birol), Ogün Mustafa Gerçeker
3 Şubat 1968 FERİKÖY 0-1 FENERBAHÇE Ercan (p) Yavuz, Numan, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat, Selim, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Sedat Özselçuk
11 Şubat 1968 VEFA 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Numan, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat, Selim, Ziya (Raşit), Yaşar (Abdullah), Nedim, Ogün Doğan Babacan
18 Şubat 1968 FENERBAHÇE 3-0 ESKİŞEHİRSPOR Abdullah, Nedim, Fuat Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat, Ziya, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Veli Necdet Arığ
25 Şubat 1968 ANKARAGÜCÜ 0-2 FENERBAHÇE Ogün, Abdullah Yavuz, Şükrü, Özcan, Ercan, Levent, Fuat (Erdinç), Ziya, Yaşar, Nedim, Abdullah (Raşit), Ogün Muzaffer Sarvan
3 Mart 1968 FENERBAHÇE 3-0 GALATASARAY Ogün, Yaşar, Abdullah Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat (Ziya), Selim, Yaşar (Erdinç), Nedim, Abdullah, Ogün Franz Wöhrer
9 Mart 1968 FENERBAHÇE 1-0 ALTAY Abdullah Yavuz, Şükrü (Numan), Yılmaz, Ercan, Levent, Selim, Ziya, Yaşar, Nedim (Fuat), Abdullah, Ogün Veli Necdet Arığ
17 Mart 1968 ANKARA DEMİRSPOR 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat (Özcan), Selim, Yaşar, Nedim (Numan), Abdullah, Ogün Ertuğrul Dilek
24 Mart 1968 FENERBAHÇE 0-0 GENÇLERBİRLİĞİ
Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Ziya, Selim, Yaşar, Abdullah (Özcan), Can (Fuat), Ogün Gerd Henning
31 Mart 1968 BURSASPOR 0-1 FENERBAHÇE Selim  Yavuz, Numan, Yılmaz, Ercan, Levent, Selim, Erdinç (Yaşar), Nedim, Abdullah, Can, Ogün Alfred Ott
14 Nisan 1968 FENERBAHÇE 2-0 PTT Can, Yaşar Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Selim, Ziya (Raşit), Nedim, Yaşar, Can, Ogün Anton Bucheli
21 Nisan 1968 GÖZTEPE 1-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Şükrü (Numan), Yılmaz, Ercan, Levent, Selim, Ziya, Nedim, Yaşar, Can (Abdullah), Ogün Klaus Ohmsen
28 Nisan 1968 BEŞİKTAŞ 0-0 FENERBAHÇE
Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Fuat (Ziya), Selim, Yaşar, Nedim, Abdullah, Ogün Johannes Malka
5 Mayıs 1968 HACETTEPE 0-3 FENERBAHÇE Ogün, Abdullah, Erdinç Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Levent, Ziya, Selim, Erdinç (Fuat), Nedim (Yaşar), Abdullah, Ogün Muzaffer Sarvan
12 Mayıs 1968 FENERBAHÇE 1-0 ALTINORDU Ogün Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Numan, Fuat (Yaşar), Selim, Ziya, Nedim, Abdullah, Ogün Rudolf Kreitlein
19 Mayıs 1968 MERSİN İDMAN YURDU 1-2 FENERBAHÇE Yaşar, Refik (k.k.) Yavuz, Şükrü, Yılmaz, Ercan, Özcan, Levent, Fuat, Ziya, Yaşar, Abdullah, Ogün Mazhar Kerestecioğlu
25 Mayıs 1968 FENERBAHÇE 1-1 ŞEKERSPOR Yaşar Yavuz, Şükrü, Ercan, Levent, Fuat, Ziya, Selim, Nedim, Yaşar, Abdullah, Ogün Vasile Dumitrescu

2 yorum:

  1. o zezon 4 kupa mı almıştık? Lig, federasyon, Balkan ve bir daha vardı:)

    YanıtlaSil
  2. O yıllardan aklımda kalmış karoyu yazdım, bu sayfalar çıktı. Galatasarayı hem sahasında hem sahamızda yenmiştik:)

    YanıtlaSil